Tags

Related Posts

Share This

Så hatten passer

Fredag aften har Lina Refn en kasket på i X Factor, der er lavet af Wood Wood. Det passer ikke tilsyneladende ikke designeren bag, idet han tweeter følgende besked “Tag den kasket af tak !!! #xfactor”

Lina Rafn undskylder  og kan godt forstå, at designeren ikke vil have sine produkter fremvist i et program, der er så kommercielt som X Factor.

Denne historie publicerer Ekstra Bladet, og så starter en mindre blæst omkring Wood Wood. Et er hvad de mange indlæg på Nationen udtrykker – og det er ikke overvejende positivt for nu at sige det mildt.

De “kendte” begynder så også at tweete deres mening. Og det er ej heller positivt.

Det hele efterlader dog et  par spørgsmål. Er designeren nu også så negativ, som han giver udtryk for? Jeg skal ærligt tilstå, at jeg intet aner om mærket. Og jeg skal være lige så ærlig og sige, at et kik på hjemmesiden også viser, at målgruppen ikke findes i min aldersgruppe. Det vil med andre ord sige, at han da i hvert fald har fået det ud af det, at kendskabet til mærket er steget. Og det er selvfølgelig fint nok. Men næste spørgsmål er så, om den bitre bemærkning vil medføre et ekstra salg eller om der vil komme en modreaktion fra kunderne, der måske bliver helt væk fra mærket. Og her er dit gæt naturligvis lige så godt som mit.

Der vil selvfølgelig være dem, der synes sådanne halv-provokerende bemærkninger er fede og det er måske i sidste ende dem, designeren gerne vil have fat i.