Eovendo – det er smart okt31

Tags

Related Posts

Share This

Eovendo – det er smart

Hvordan sikrer man sige, at den man gerne vil have til at se sin reklame nu også ser den? Hvordan sikrer man sig, at reklamen vises nøjagtig for den aldersgruppe man nu sigter efter og har det rette køn? Og hvordan gør man det en smule billigere end at bruge penge, i visse tilfælde rigtig mange penge, på at vise den i tv? Der er tusindvis af andre spørgsmål, men jeg tror du har fattet pointen og lagt den sammen med overskriften på denne artikel.

Man tilmelder sig Eovendo, udfylder alle de ting de nu gerne vil vide og så er vi i gang. De penge man sparer ved at vise den i TV med fare for alligevel ikke at ramme rigtigt helt rigtigt, bruger man til at betale lige nøjagtig dem, man gerne vil have fat i. Man krydrer det med, at der ud over betaling per dag også er præmier at vinde for deltagerne.

Og da de skal give deres karakter til reklamerne, er man sikker på, at opmærksomheden er i top. Det er godt tænkt. Altså hvis det er sådan det hænger sammen.

I skrivende stund har 2.900 deltagere tilmeldt sig. Det er måske ikke helt nok, hvorfor de kører en kampagne på TV for at få gang i salget. Spændende at se, hvor langt de kommer.