Så skete det igen

Bedst som man troede, at nu var der ikke flere der nogensinde ville bruge tragiske begivenheder i reklameøjemed, så skete det igen.

Som det er sket flere gange før, er det årsdagen for terrorhandlingen i New York den 11. september og det er nu 12 år siden, det skete.

Det synes golfbanen Tumbledown Trails i Wisconsin, var alle tiders mulighed for at indrykke en annonce og mindes dagen over et slag golf til nedsatte priser. Nu ved jeg ikke, hvilket lys de har ansat til at håndtere den slags. Jeg ved heller ikke, hvilken person, der har godkendt annoncen. Ej heller om der har siddet en ved avisen, der måske har tænkt; det her er ikke nogen fremragende idé. Ikke desto mindre røg annoncen i avisen, og kort tid efter ramte den de sociale medier.

Og når det sker, går det stærkt. Men her viser Tumbledown Trails noget helt uventet. Til at starte med, undskylder de annoncen og tilbyder kompention til dem, der allerede har købt. Men jeg er ikke sikker, og her kommer så det uventede. De har simpelthen lukket for muligheden for overhovedet at se siden. Hvis man kender adressen på deres Facebook side, ryger man til Facebooks forside. Det er naturligvis en effektiv bremse, men den virker nok ikke på den lange bane.

Uanset, så er det utroligt, at det stadig sker. Det er simpelthen så dumt.

1175176_10152664652160942_1870739072_n