Tags

Related Posts

Share This

Pauseunderholdning

I forbindelse med halvlegspausen i fodboldkampen mellem Bayer 04 Leverkusen og Wolfsburg bruges tiden ofte på at zoome ind på tilskuerne og skyde billederne afsted på storskærmen. Den 6. april skete der dog noget andet.

Er dit tyske i samme dårlige forfatning som mit, er taglinen på annoncen; “How do you explain that to your insurance company?”

Reklamen har i øvrigt et dansk islæt, idet det er Jonas Arnby, der står bag instruktion og medvirkende til idéudviklingen.

Som en fodnote kan nævnes, at der til kampen var lidt over 29.000 tilskuere. (Kampen endte i øvrigt 1-1.) Det er ganske fint at have så mange menneskers opmærksomhed. Nu ved jeg naturligvis ikke om alle har kikket op på skærmen, men det er en tradition på de kanter at vise tilskuerne i pausen. Så en stor del har sikkert. Der til kommer, at denne historie har været vidt omkring på mange nyhedssider, herunder også danske. Det vigtigste er naturligvis det tyske marked, hvor DEVK hører hjemme. Godt fundet på er det under alle omstændigheder.