Telmore tilbud

Lige for tiden kører Telmore en reklame, og den henvender sig til nye kunder, der får et rigtig godt tilbud. Tilbudet som sådan er i denne sammenhæng ikke så vigtig. Det vigtige er, at dette tilbud kun kommer nye kunder til gode. Og som jeg skrev i slutningen af december, er det ikke den smarteste måde at lave markedsføring på. For hvad med alle de loyale kunder? De kan sidde misundeligt og se på, at nye kunder får nogle muligheder, de er afskåret fra. Det er ikke smart.

Ja, jeg har Telmore. Men jeg overlever nu nok, og det da heller ikke derfor, at dette indlæg skrives. Det er fordi jeg mener det. Det er ikke smart uanset hvem der laver dette stunt i den undelige kamp for nye kunder. Som jeg har skrevet før, så brug i stedet tiden og alle de fine penge på de eksisterende kunder i stedet, så vil de nye kunder komme nærmest af sig selv, for de nuværende kunder til vil hver en tid rose deres selskab og trække nye kunder til. Hvis altså selskabet bag, gør det rigtigt og giver kunderne grund til at snakke.

Som Telmore gør det nu, så vil de nuværende kunder måske tale, men det er ikke sikkert det er så positivt i denne omgang. Om igen, Telmore!