Twitter Brølere 2012 III

Som tidligere beskrevet, var der flere virksomheder, der i den grad dummede sig under Sandy stormen. Og som nævnt skete set også for American Apparel. De udsendte et nyhedsbrev med følgende tekst:

Emne linje: (sort sky, paraply og lyn ikoner) Hurricane Sandy Sale (lyn, paraply og sort sky ikoner)

Tekst: “In case you’re bored. 20% off everything for the nexr 36 hours”

Det gik ikke så godt. Det er væsentligt at huske på, at 8 millioner mennesker under stormen var uden strøm og det er blot en mindre del af de ødelæggelser området var udsat for.

Det kan ikke understreges nok! Man skal ikke lukrere på andres ulykke for egen vindings skyld. Dermed ikke sagt, at den politiske korrekthed skal overskygge alt blot fordi man er nervøs for dårlig omtale. Men common sense burde være nok for selv den mest kyniske. Det er skidt tænkt af de ansvarlige og det kommer American Apparel også til at mærke. For folk stemmer med deres kreditkort eller pengepung.