Google Adwords tip nov27

Tags

Related Posts

Share This

Google Adwords tip

Et simpelt tip i forhold til Google AdWords går faktisk an at bruge i flere forskellige forbindelser.

Det handler om at split-teste. For hver kampagne du laver, anbefales det, at du laver to annoncer. Meningen er naturligvis, at du skal finde ud af hvilken en, der appellerer mest til dem, der måtte finde den. Efter en periode, tjekker du hvilken en, der gør det bedst og derefter laver du om på den, der klarer sig dårligst. Du skal med andre ord konkurrere med dig selv og din opfindsomhed. Du har sikkert regnet ud, at denne konkurrence skal fortsætte lige så længe du orker.

Det med at split-teste, kan du med fordel også bruge i forbindelse med nyhedsbreve. Lav eventuelt to forskellige emne linjer og se, hvilken en der åbnes mest. Du kan også gå skridtet videre og lave to forskellige nyhedsbreve. Ja, faktisk kan du skridtet endnu videre og lade din nyhedsbrevsmodtagere lande på to forskellige landingpages. Mulighederne er uendelige, og de giver ind til et vist punkt meget god mening.

Målet er naturligvis at blive bedre og opnå flere og gladere kunder.