Emmery brøler okt22

Tags

Related Posts

Share This

Emmery brøler

Det er ikke nemt, når man har overtaget en virksomhed for omkring et halvt år siden, at have styr på det hele. Det er vel den retfærdige indledning på den fejl, som Emmerys blev taget i for nogle dagen siden.

Ansatte gjorde ved hjælp af T-shirt opmærksom på, at Emmerys selv ristede deres kaffebønner. Det samme fremgik på hjemmesiden. Eneste problem i den sammenhæng er dog, at det har virksomheden ikke praktiseret længe.

Morgenavisen JyllandsPosten  giver fejlen en del spalteplads, så de anser selvsagt fejlen for at være markant. Direktøren affærdiger det med, at kalde fejlen lille. Marginaliseringen af fejl oplever vi ofte. Bedøm selv.

Det skal retfærdigvis sige, at de rette oplysninger nu fremgår på deres hjemmeside, så mon ikke de føromtalte T-shirt også er forvundet.

Dagens indlæg er en reminder til os alle om at holde hjemmesiden opdateret, for selv om Emmerys får omtale i avsien og Spies postulerede, at dårlig reklame er bedre end ingen reklame, så kan vi vil alle blive enige, at det altid er den positive, der skal jagtes.